Hur klantig är jag?

Datum: 2011-03-09 Klockslag: 14:55:44

Var vaken ganska länge igår och såg på film i sängen, I spit on your grave hette filmen. Jag brukar inte vara den som är känslig, men här fick jag vända mig om och titta bort flera gånger. Skitvidrig & brutal! Men i alla fall, därför låg jag och drog mig i sängen till 07:25 ungefär, och när jag klivit upp och står inne på toaletten (och har varit uppe i ca 5 minuter) ringer Lina.

- Hej, vart är du?
- Hej, vart är du?!
- Vi står och väntar.
- VA?! men varför då?


Jag hade heeelt missat att vi började 08:30 idag, och vi åker alltid en timme innan vi börjar. Så det var bara att dra på mig kläderna, packa väskan och gå ut. Extra trevligt när jag fått flera hemska finnar som jag hemskt gärna hade hunnit sminka över, men sånt är livet. Något positivt är i alla fall att jag klarade duggan som vi hade nu på eftermiddagen. :D Så det känns bra. Ska snart gå och handla remouladsås till fiskpinnarna & moset vi ska äta till middag, har inte ätit det på år(!) så det ska bli skitgott. Sedan väntar någon timmes plugg ikväll.

kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hehe :D Vet själv hur irriterande det är att läsa sånt man inte vill!

2011-03-09 @ 16:52:19
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback