Härlig dag

Datum: 2011-03-08 Klockslag: 16:46:30


Dagens frukost. Naturell fil & cornflakes, svartvinbärssaft och pågenlimpa! :} Världens godaste limpa, verkligen. Riktigt saftig och färsk, och är huuuur god som helst att äta med bara smör på.

Var i skolan mellan 09.00-13.30 ungefär. Så sedan jag kom hem har jag tagit en 45 minuters promenad först runt sjön & sedan utforskade jag en ny väg. :} Lite väl blåsigt, men annars hur soligt & skönt som helst! Väntar på att Micke ska komma hem så vi kan äta, blir nog gräddstuvad pyttipanna idag. Så gott! Sedan ikväll ska jag läsa på inför duggan vi har imorgon, fick ju min bok "Människokroppen - fysiologi och anatomi" idag. Beställde den i söndagskväll och fick den i brevlådan idag, hur bra? Kommer alltid beställa mina böcker från Lycknis hädanefter.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback