Fredag

Datum: 2011-03-11 Klockslag: 18:38:13

Skola mellan 09:00 och 14:30 idag, sedan när jag kom hem så stack jag & Micke på gymmet. Körde verkligen slut på armar och ben, så lär ha en härlig träningsvärk imorgon. Körde först 10 min på trappmaskin, armar x 2, 700 m rodd & sedan avslutade jag med 20 minuter på löpbandet. Hur härligt som helst!
Godisfri fredag idag, känns helt okej. Ser fram emot chips, dipp & melodifestival imorgon. Funderar dock på att gå och handla lite så man kan göra räkmackor, vore himla gott. Lite lyx såhär på helgen. :} 

Annars blir det bara en slapp kväll i soffan, kanske någon film och så såklart big brother. Min pluggfria kväll ikväll, så den ska jag njuta av. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback