Filmen om MP07

Datum: 2011-03-06 Klockslag: 01:38:13

Fick för mig att ta fram avslutningsfilmen och titta på. Nu har jag ont i magen och är ledsen. Jävlar vad jag saknar er fina människor. Jag saknar att skratta med er, att tjafsa med er & tycka att ni är dumma i huvudet. Saknar allt, precis allt. Världens bästa klass, helt klart. Alla så himla underbara på sitt egna sätt. Och lärarna. Världens bästa lärare. 

Jag är så glad över att det finns filmer & hundratals bilder från allt vi gjort, för det är något jag alltid vill minnas. Kramfors kommer alltid ha en lite speciell plats i mitt hjärta, tack vare er. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback