Datum: 2011-03-01 Klockslag: 19:52:22

Tittade på datumet och insåg att jag och älsklingen har varit tillsammans i 1 år och 3 månader idag. ♥ Det får firas med något gott framför en film.

Han förhörde mig på terminologin tidigare ikväll (han sa dem på latin och jag på svenska), och gissa vad? Jag kunde drygt hälften av dem redan! Sjukt nöjd blev jag, med tanke på att jag började titta på dem igår. Fick ju hem alla mina paket idag, så nu ikväll har jag legat i soffan och läst Elsas mode. Har kommit till sjätte kapitlet, och än så länge gillar jag den. Skönt att få läsa något för nöjes skull, och inte bara för studiernas syfte. Men nu blir det ICA och köpa gosaker! 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback