Det blev belöningar istället..

Datum: 2011-03-31 Klockslag: 13:37:10

Helt jävla sinnessjukt. Jag fick B på anatomitentan, var nära att få A. Men jag är hur nöjd & glad som helst över ett B, trodde aldrig att jag skulle klara den. Vilken lättnad alltså.

Så jag får väl se det jag beställde igår som belöning istället för tröstshopping. Gick på stan någon timme nu idag och handlade lite också. En cardigan, vita tygskor och lite annat fick följa med hem. FAN VAD GLAD JAG ÄR! Nu ska jag bara njuta av att vara ledig hela helgen och inte behöva tänka på skolan eller något. Bara vila & vara med min gos! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback