19:04

Datum: 2011-03-26 Klockslag: 19:04:15

Efter att ha varit och tittat på högskolan gick vi på stan och tittade i lite affärer. Jag blev väldigt besviken, på H&M hittade jag ingenting av det jag ville ha. Hittade inga solglasögon heller, på någon av affärerna jag tittade på. Dåligt. Men jag fick med mig lite saker hem i alla fall, en bandeau-bh & tillhörande trosor, leggings, mascara & foundation. Får göra en beställning från H&M senare istället.
Vi hann även med att ta en fika, jag åt en underbar räkmacka.

Nu gör vi mest ingenting, jag väntar på att klockan ska bli 20 så man kan börja dra sig ner mot torget. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback