15 mars

Datum: 2011-03-15 Klockslag: 10:29:45

Idag längtar jag hem till natursköna, mamma & pappa, alla djuren & mina fina vänner. ♥ Men bara lite drygt 5 veckor kvar nu!

Julia & Lina kommer snart hit så vi ska plugga några timmar. Nu gäller det att börja tokplugga inför tentan, flera timmar om dagen varje dag. Så, nu har jag sagt det. Vid 15.30 ska jag till optikern och titta om mina ögon blivit något sämre på 2½ år, vilket jag har svårt att tro att de inte skulle ha blivit. Hoppas faktiskt det, bara så att det är det huvudvärken beror på = då försvinner den. Idag har vi soligt och fint för första gången på flera dagar, härligt! Man blir på så otroligt mycket bättre humör när solen är framme.

15 mars redan förresten, gud vad tiden springer iväg. Rätt vad det är så kommer det vara sommar! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback