Torsdag

Datum: 2011-06-02 Klockslag: 10:42:43

Igårkväll. Ja, Julia skrev lite oseriöst att vi borde åka in till Jönköping och festa, och sedan bestämde vi oss för att göra det. Så vi skyndade oss att fixa oss, sedan kom hon hit & hämtade mig. När vi kom dit så gick vi upp till Marie och satt där och drack och pratade, och hade det trevligt. Var tänkt att vi skulle komma iväg på krogen, men det blev aldrig av. Men vi hade riktigt trevligt ändå! :) Senare fick vi hämtning, och jag satt skitnöjd i bilen för att jag fick komplimanger för min dialekt. Blir alltid sjukt nöjd då, haha. 

Mår lite småilla idag, men ska försöka gå upp och fräscha till mig lite innan Julia kommer hit och vi åker in till Jönköping och shoppar. Hoppas illamåendet går över, eller i alla fall inte blir värre. Ikväll måste jag må bra i alla fall, för då MÅSTE jag städa. Punkt slut.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback