Stadsfesten

Datum: 2011-06-19 Klockslag: 17:07:40



Chillade i bilen med ostkrokar, dricka & toffifee.

Min, Elinas & Kims lilla killa-på-armen-orgie.

Kim! (Snodde bilderna av snyggelina.)

Kramfors & Stadsfesten igår ja! Kom dit tidigt och såg Sean Banan & hans stjärt, haha. Sedan gick jag & Elina på Dollar och handlade lite, satt i bilen & chillade och var ute och raggade runt lite. Sedan lyckades jag övertala Kim att komma in, så medan vi väntade på honom så gick vi på Träffen och åt med Jossan. :} 

Senare på kvällen hängde vi hemma hos Viktor & Katrin innan vi gick ner på området, där vi träffade lite folk & lyssnade på banden som spelade. Hann höra en låt när Corroded spelade, varför har jag aldrig hört dem förut? Bra ju! Njöt verkligen av att stå där i publiken och bara lyssna på bra musik, och för några sekunder kände jag den där totala lyckan som man bara känner på en bra konsert. Jag vill se The Used snart igen, det mina vänner är lycka! Sedan blev det dags att åka hem, och fyfan så jag skrattade i bilen. Kom hem vid 03:30 och gick direkt till sängen. Det blev en lyckad kväll & det var så roligt att träffa gamla vänner igen. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback