Sommarlov!

Datum: 2011-06-01 Klockslag: 18:06:39

Nu är min sista skoldag för den här terminen gjord. Redovisningen gick bra och fick just se att en lärare lämnat respons på ett av våra tidigare grupparbeten, som hon tyckte var väldigt bra & var godkänt. Nu är det bara examinationsuppgiften som ska in den 9/6 kvar, sedan är jag helt färdig. Tänk att jag redan gått min första termin, tiden bara rusar iväg. Lite läskigt att det går så fort, snart sitter jag där och är fyrtio år. Haha!

Saknar redan min älskling, tråkigt att han åkte hem just på vår 1,5 årsdag, men sånt är livet. Sedan jag kom hem från skolan har jag suttit ute i solen och läst Cosmopolitan & målat tånaglarna. Ska snart försöka komma igång med städningen och packa det mesta som går, för imorgon ska jag och tjejerna åka in till A6 och shoppa & umgås nu innan det är dags för mig att åka.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback