Hur ska jag lyckas?!

Datum: 2011-06-02 Klockslag: 19:55:06


Försöker packa, men det är inte det lättaste. Är så himla mycket jag vill ha med mig hem, ska ju trots allt vara hemma i ca 3 månader. Kommer bli riktigt jäkla svettigt att ta sig ner till stationen med all packning imorgon, ska vara runt 24 grader & sol här. Ska dra med mig resväskan, dataryggsäcken, handväska, kameraväskan & så kanske det blir något mer. 

Var ju som sagt på A6 med Julia & Lina tidigare idag. Köpte en present till Erika, ett par höga jeansshorts till mig själv & så åt vi lite och sådär. Har mått illa till och från hela dagen, var svårt att få ner någon middag. Nu ska jag ta tag i disken & städa lite. Senare ikväll ska jag mysa (ensam) med lite choklad framför Criminal Minds.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback