Funderingar

Datum: 2011-06-26 Klockslag: 17:08:55

Sitter och funderar över tatueringar än en gång. Är så himla sugen, men det är så svårt att komma på just det där perfekta att bära med sig resten av livet. Svalor & en text vet jag att jag vill ha, även hur texten ska se ut - men vad det ska stå vet jag ännu inte.

Slog mig just att en tatuering som på något sätt är kopplad till The Used vore något. En annan tatuering än den jag pratade om ovan då alltså. Det vet jag att jag dessutom aldrig skulle ångra, även om jag av någon konstig & helt otänkbar anledning skulle sluta lyssna på dem/tycka om dem. Både för att deras musik betytt så mycket för mig, och att några av de bästa stunderna i mitt liv varit kopplade till dem (två konserter & att få träffa Jepha). Att jag dessutom lyssnar på Tunnel på repeat när jag flyger, för att om jag skulle dö lyssna på den det sista jag gör, säger nog en hel del också. Fan, det finns så himla många fina stunder i mitt liv som är kopplade till dem. Jag vet inte hur många gånger jag blivit tårögd av att bara tänka på dem & speciellt Bert. Hur de är som personer & hur de är tillsammans är det som gjort dem till mitt favoritband. Att bara ha bra musik räcker inte riktigt för mig på den fronten, utan jag måste ha en "relation" med personerna i bandet. Och jag fullkomligt älskar alla i The Used, underbara är vad dom är! ♥

Nu ska jag sluta tjata & gå ut och lägga mig i solen en stund till.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback