IT ALL ENDS HERE

Datum: 2011-07-23 Klockslag: 00:14:56


Sitter alldeles för lite vid datorn för att det ska bli något bloggande, och nu är jag ju hemma med mina nära & kära också (som mest läser bloggen). 

I alla fall, i måndags åkte jag, Elina, Dea, Martin & Anders till Övik och såg Harry Potter på bio. Alltså... filmen var helt jävla fantastisk! Det känns sorgligt att det är slut nu, men jag har svårt att kunna tänka mig ett bättre slut på det hela. Slutet gjorde mig så himla glad, det var med en fin känsla inombords man lämnade biosalongen. Alla började dessutom klappa händerna när filmen var slut, och det säger ju en hel del!

Annars har jag mest legat hemma och varit sjuk (hade för lite kläder på mig i lördags när jag var ut), och jobbat lite och så. Var ut och plockade hjortron med pappa & Micke i onsdagskväll också, men hittade inte speciellt mycket. Men det räckte till lite sylt till glassen i alla fall. :} Alltid något! Men nu tror jag det är sovdags.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback