Här var det dött!

Datum: 2011-07-11 Klockslag: 23:06:05


Anders ena dvärgben, som egentligen är mitt. Fan vad vi skrattade!

Började dagen med att jobba 7-15, tillsammans med bl.a Dea. :} Går alltid lättare att jobba med någon i sin egen ålder, blir lite roligare då! Sedan kom jag hem & somnade som vanligt, och efter middagen träffade vi Elina, Dea & Martin på ICA och bestämde att vi skulle hänga med dom och se film. Så en stund senare kom de och hämtade mig, och sedan anslöt sig Anders - då blev det dags för (världens finaste!) fruktsallad & Harry Potter. Haft riktigt trevligt och skrattat en hel massa, bl.a till Martins konstiga lilltå och min kommentar om stjärnfrukt - "det smakar som något man hittat ute som man egentligen inte borde äta".

Nu är jag hemma med Micke igen (som aldrig kom till Martin) och ska strax duscha & sedan lägga oss. Imorgon ska jag följa mamma till Sollefteå för att besikta bilen & ta Lady till veterinären och kolla läget. Vet inte om det börjar bli dags att ta bort henne snart.. tyvärr. Fina, fina Lady!

Nej, nu ska jag duscha så jag kommer i säng någon tid. Blir ingen sovmorgon imorgon, trots min lediga dag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback