Utmattad deluxe

Datum: 2011-01-11 Klockslag: 13:08:01

Känner mig helt utmattad sedan igår. Lite sömn, stress & nervositet. Och så gott som ingen mat på hela dagen heller. Ligger fortfarande kvar i sängen, undrar om jag någonsin kommer orka kliva upp? Har dessutom blåmärken över hela benen & träningsvärk i armarna efter allt bärande. Nästa gång jag ska resa vill jag ha en sån där påse/väska som Hermione i HP har, som inte har någon botten typ & rymmer hur mycket som helst. För den verkar lätt att bära.

Borde kanske kliva upp och klä på mig och börja packa upp ur väskorna? Mm, snart.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback