Torsdag

Datum: 2011-01-20 Klockslag: 11:14:37

Vaknade runt 9 imorse och kände mig ganska pigg, men la mig och somnade om ändå när jag ändå hade sovmorgon. Så nu sitter jag med en filt i soffan och ska snart orka ta mig till duschen. När jag låg i sängen och drog mig en stund så hördes fågelkvitter utanför, kändes lite vårigt & helt underbart.

Har det lite stressigt idag, ska vara på ungdomsmottagningen 13.15 & sedan ska jag ta tåget in till JKPG vid 15.13. Och däremellan hinna göra någon mat & äta. Men det går nog bra, men duschen nu som sagt om jag ska ha nån chans att hinna med allt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback