Söndag

Datum: 2011-01-23 Klockslag: 17:09:55

Fan vad sliten jag är. Mår inte bra alls idag, har besvärlig hosta & ond hals, känner mig varm & har ont i huvudet. Önskar vi hade en ledig dag till innan skolan satt igång på riktigt, men nu är det som det är. Skola från 09.00-17.00 imorgon & så på tisdag är jag ledig. Hoppas det bara är något tillfälligt att jag känner mig så dålig nu, känns inte alls ha tid att bli sjuk nu!

Blir spaghetti och quornfärssås till middag senare och efter det tänker jag bara ta det lugnt i soffan eller sängen hela kvällen och försöka lägga mig tidigt.

kommentarer
Postat av: tina

fin bloogg :D kolla gärna in min med hihi

2011-01-23 @ 17:48:33
URL: http://tinisen.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback