Sick

Datum: 2011-01-24 Klockslag: 14:05:10

Blev ingen skola idag. Igårkväll fick jag hög feber och låg och frös & svettades om vartannat. Klev ändå upp imorse och kände efter, men jag kände mig för dålig för att orka åka in. Så jag tog en tablett och gick och la mig. Känns inte alls roligt att missa första dagen med föreläsningar och så, men Tove är snäll och antecknar åt mig och så ska jag ringa henne ikväll och gå igenom lite vad som sas. Får krya på mig tills på onsdag då nästa föreläsning är & även vår första riktiga sittning är. Temat är "Ursäkta, jag har kommit fel" typ. Funderar på att köpa mig en pyjamas och ta med mig duntofflor eller något sådant. Om jag inte kommer på något annat roligare, vi får väl se. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback