Shelter

Datum: 2011-01-16 Klockslag: 16:24:26



Riktigt bra film. Var ett tag sedan jag såg en läskig & spännande film som jag tyckte var så bra. Ganska originell också, inte samma handling & upplägg som i vanliga skräckisar. Tycker att det ofta är så, samma men ändå olika. Men i alla fall, se den! 

Så har vi städat idag också, så nu är det rent & fint här. :} Så himla härligt. Möblerade om litegrann också, flyttade byrån i hallen in till sovrummet och gjorde plats för det kommande skrivbordet i hallen. Ska ta och beställa det ikväll.

kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker att det är bra med skådespelare i skräckfilmer som man sett förut, då blir man inte liiika rädd ;)

2011-01-16 @ 18:31:11
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback