Första skoldagen

Datum: 2011-01-17 Klockslag: 19:50:50

Morgonen började bra då jag fick ligga och mysa med älsklingen en stund innan jag klev upp & sedan kunde titta på Vakna! med the voice till frukosten. Det har jag saknat!

Skoldagen har i alla fall varit bra. Träffat en hel del trevliga människor, och Annica, vår programansvariga verkar jättehärlig. Fick en hel massa information, gick och lunchade på Subway med några i klassen & lekte "lära känna varandra"-lekar. Det var husfest ikväll, men jag skippade den eftersom det blev konstigt med tiderna och för att jag var så trött och hungrig. Har ju hela veckan på mig! :} Har massor att berätta, men känner mig för slö & sitter dessutom och tittar på Halv åtta hos mig. FUSK-infon (fusk är inte något som har med fusk att göra, utan är ett utskott) vi fick idag var sjukt rolig i alla fall, våra faddrar verkar skirthärliga.

Men, vad är oddsen för att en tjej i klassen jag tittat på och undrat "men vart fan har jag sett henne förut?!" kommer fram och frågar om inte jag gått på Ådalsskolan. Haha! Så sjukt. Nu börjar programmet igen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback