Dags för skärpning!

Datum: 2011-01-13 Klockslag: 20:47:48

Tror nästan jag kommit in i nån sorts koma, jäklar vad lat jag är. Gör så gott som ingenting om dagarna, förutom att dra mig i sängen & sitta och gäspa när jag väl kommit upp. Men till veckan blir det ändring på det. Eller, egentligen redan i helgen då jag planerat att tvätta (om inte tvättstugan är upptagen dvs) och städa ihop här. 

Har ganska nyligt suttit och skype'at med mamma, som skrattade en hel massa när vi kunde prata och se varandra. Haha! Annars har vi bara tittat på Oceans Thirteen ikväll, och jag ska strax börja packa ur väskorna & in i garderoberna. Börjar bli trött på att bo i ett enda stort kaos, nu vill jag ha lite ordning och reda. :} I helgen ska vi stöka undan julen också, det är som tur är inte mycket alls att plocka undan. Ta bort ljusstakar & byta gardiner mest, och sängkläderna. Men som sagt, väskorna nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback