“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

Datum: 2011-01-14 Klockslag: 19:33:49

Har fått en hel del gjort idag. Gått på AF och fått min UGA-blankett påskriven ($$) och varit på banken och satt in pengar på kontot. Sedan gick vi på Rusta och Jysk och köpte lite allt möjligt. Bl.a en liten lampa till hallen, målargrejer & en kontorsstol till skrivbordet jag ska köpa. En skitskön stol i läderimitation för 300 kr på rea, inte dåligt. 

Sedan tog jag och slog på stort på Ica och handlade allt möjligt, är så trött på att känna att det inte finns något att äta. Så nu kan vi koka havregrynsgröt, koka ägg, äta makrillmackor osv. :} Har inte ens köpt något gott till ikväll, nu under den här perioden då jag inte haft någon direkt matlust har sötsuget försvunnit lite. Jätteskönt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback