Bakisdag

Datum: 2011-01-02 Klockslag: 01:19:50

Hade väntat mig att vakna med en riktigt igensvälld och ond hals imorse, men jag var bara hes. Skönt! Mådde till en början bra men ju mer av dagen som gått ju sämre har jag mått. Har varit en hög hos Erika hela kvällen och ätit pizza, sovit, pratat & tittat på Eurotrip. Det är inte lätt att vara såhär hes när man är en sådan person som hela tiden pratar, men inatt får halsen vila i alla fall. Kom hem för kanske 30 min sedan, ska nog snart lägga mig och titta på någon film eller serie tills jag somnar. Tycker verkligen inte alls om att sova själv, känner mig så himla ensam nu när jag sitter här uppe och inte har någon att prata med. Jobbigt.

Kvällens roligaste var förresten när jag skulle skriva upp alla pizzorna vi skulle beställa, och skulle försöka skriva capricciosa och stavade det "caprizzo". Fast det var mest jag som tyckte det var roligt, men så är det ju för det mesta. :'D

Hade i alla fall väldigt trevligt igår. En av mina bättre nyårsaftonar. Tryckte in salta pinnar i varandras munnar tills de var fulla & alldeles snustorra, träffade en Sara som bodde i Jkpg, blev antastad på dansgolvet så jag höll på att skratta ihjäl mig, tog massa fula bilder & skålade och tittade på raketer. Det var den där nyårspussen som saknades. Just då saknade jag Micke så otroligt mycket. Idag också. Längtar efter att ligga nerbäddade i sängen och bara titta på film och äta något gott, att få göra det med någon man verkligen tycker om är vardagslyx.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback