12.30 är det nya 11.00

Datum: 2011-01-12 Klockslag: 13:47:36

Det slutade med att jag satt och målade till & från i 3 timmar igår, när jag blivit färdig med rosen bestämde jag mig för att måla något "tecknat". Det fick bli den här dansande apan som jag målade i olja, svårt när man inte har någon riktig målarduk bara. Nästa gång jag är i Jkpg och har tid över ska jag sticka in på någon affär och köpa med mig lite målargrejer hem. 

Såg på en skitbra film inatt innan vi la oss, Get him to the greek med Jonah Hill & Russel Brand bl.a. :} Sevärd! Så därför vaknade vi inte förrän 12.30, och har fortfarande inte tagit oss ur sängen. Men snart så.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback