Vilken besvikelse!

Datum: 2011-02-12 Klockslag: 22:39:43

Jag måste erkänna att jag är dödligt avundsjuk på alla som tar studenten till våren, jag vill göra det igen! Fyfan vilken underbar tid i livet det var, kommer aldrig någonsin att glömma.

Så, därför plockade jag ner min studentmössa för att titta lite på den & minnas hur jag älskade att gå runt i den på alla fester. Få lite flashbacks. Men vad ser jag? Mössan är fan full av massa äckliga gula fläckar. :(:(:( Så såg den inte ut senast jag tittade på den, måste vara ölen/cidern/spriten som jag fick på den under studenten som blivit sådär gula och äckliga fläckar. Försöker gnugga bort dem, det går sådär. Min älskade, fina studentmössa. 



kommentarer
Postat av: Daniel

Vad tråkigt. =(

2011-02-12 @ 23:45:47
URL: http://danielkl.com
Postat av: elina

HAHA men så är min också :o det ser ut typ som mexicanasoppa och så var den INTE när jag hängde upp den på väggen!

2011-02-13 @ 00:25:32



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback