Torsdag

Datum: 2011-02-03 Klockslag: 16:33:53

Idag är jag hemma, mår dåligt & försöker läsa färdigt etik-kapitlet. Det går sådär, har kommit halvvägs i alla fall. 

Imorgon är det seminarium, sedan har jag bestämt att jag är ledig från allt som rör skolan (förutom förbättringsarbetet) tills på söndagmorgon. Så fr.o.m imorgon t.o.m söndagmorgon tänker jag inte läsa en enda sida i omvårdnadsböckerna. Jag behöver en paus nu. All stress har fått den där huvudvärken att komma tillbaka.

Så på söndagmorgon ska jag börja läsa inför måndagens föreläsningar, det kommer en professor från Wales och har föreläsning, ska bli spännande att se hur det går för mig att hänga med på engelskan. Bara jag läst på i förväg så jag har ett hum om vad det handlar om ska det nog gå bra. :}

Jag längtar efter sommar & mina fina vänner. (Här i Sthlm juli -09)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback