1 februari

Datum: 2011-02-01 Klockslag: 12:22:45

Igårkväll gick vi och köpte lite gott (bl.a brämhults nypressade apelsinjuice ♥) och satt oss och tittade på Let me in. Såklart började jag halvsova efter att vi sett en stund, och runt 23.20 somnade jag i soffan. Sedan vaknade jag vid 02 av att Micke sa att jag skulle gå in och lägga mig i sängen istället.

Så vaknade jag strax före tio imorse och har hittills sett ett avsnitt Fångarna på fortet, slängt i en tvättmaskin & ska nu läsa färdigt kapitlet om mångfald. Innan dagens slut ska jag ha läst klart kapitlet om etik också för att vara riktigt förberedd för morgondagens föreläsningar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback