Solsidan & mys

Datum: 2011-02-27 Klockslag: 18:42:37

Har funderat på att beställa hem en skrivare ett tag, men så ikväll bestämde jag mig för att rota fram Mickes skrivare ur skrubben istället. Det är dessutom både skrivare & scanner på den, det gillas. Så nu har jag beställt hem en svart patron, så nu ska jag bara köpa papper & vänta på att patronen kommer med posten. Brevbäraren borde bli trött på att ringa på här & lämna paket hela tiden, haha. ;'D Om det inte kommer på posten kanske? 

Resten av kvällen består av mys framför tvn med lite ostkrokar och min finaste. Tro hur det ska gå för stackars Ove som blev lämnad med soffan ensam på vägen? Haha.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback