Nytt

Datum: 2011-02-25 Klockslag: 19:32:47

Pluggat färdigt inför tentan, nu får det bära eller brista.
Har äntligen varit iväg på biblioteket och hämtat ut anatomiboken jag lånat istället för att köpa, ekonomisk tjej. :} Den var så tråkig så det är ändå ingen bok jag vill ha i framtiden, så. Om boken jag beställt från bokus kunde skickas någongång också, men det går väldigt trögt på den fronten.

Har ändrat om lite här också, tryck på F5 några gånger så uppdateras det. :} Nu ska jag se postkodmiljonären, roligt att sitta och gissa på frågorna. Sedan ska jag gå och handla fika till tentan, något som man kan äta tyst.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback