Måndag

Datum: 2011-02-07 Klockslag: 21:14:14

Är jag ensam om att ha börjat få liiite vårkänslor? -
De var inte långvariga i alla fall, det har verkligen toksnöat här ikväll och jag tror aldrig jag sett större snöflingor. De var som femkronor om inte t.o.m större. De har varnat om att man ska hålla sig inomhus ikväll & inatt också, det ska tydligen bli storm. Så pass att taken ska kunna blåsa av husen. Uffh.

Har suttit på föreläsningar hela dagen, först ut var en professor från Wales. Blev skitglad över att höra brittiska, det är som bäst när det är gubbar som pratar. Låter så jäkla mysigt! Men jag råkade såklart somna eftersom jag sovit så dåligt inatt, och vaknade av att alla i hela aulan klappade händerna. Blev en aning rädd. Sedan visade Julia väldigt nöjt upp en bild av mig när jag sov, varför är jag alltid så utsatt när jag sover?! Hahah.

Luddigt inlägg. Ska ta lite kräm & mjölk och lägga mig och titta på någon film eller serie tills jag somnar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback