Måndag

Datum: 2011-02-28 Klockslag: 14:28:46

Kursintroduktion och föreläsning om cellen; check! Jag är så jäkla glad att jag läste naturkunskap b på distans nu i höst, det underlättar nu när man läser anatomi & fysiologi eftersom jag känner igen en hel del. Efter skolan svängde vi in på donken och köpte lite mat, och nu lyssnar jag på äckligt bra musik höööögt och städar. Sedan är det någon timmes plugg som gäller, ska kolla på en föreläsning om vävnader & hud också. Fan vad lite musik kan göra en på bra humör, jag är på strålande humör. Städar/dansar omkring i lägenheten, haha. ;'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback