Magkatarr?

Datum: 2011-02-18 Klockslag: 23:59:22

De senaste dagarna har jag haft en konstig sorts smärta i magen, och idag insåg jag att det troligtvis är magkatarr jag fått. Magen känns uppblåst, tom & svider. Det känns som om jag inte ätit på evigheter och sedan ätit något riktigt starkt som bara ligger där och bränner. Inte trevligt alls. 

Ska gå på apoteket imorgon och köpa tabletter mot magkatarr och se om det blir bättre, jag hoppas på det. Vaknade inatt och hade så otroligt jävla ont och var spyfärdig. Men det är väl så det går när man stressar, konstigt att jag inte fått det tidigare kan jag tycka. Olägligt såhär veckan innan tentan bara, eftersom hela veckan kommer vara fylld av stress. 

Har i alla fall varit duktig och pluggat någon timme idag, och mer blir det imorgon. Vi har också äntligen fått upp den där jävla lampan i hallen, efter många om och men. Och utbrott, många. Men nu ska jag nog lägga mig, ska försöka kliva upp runt 9 imorgon och plugga. Om jag känner mig själv kommer jag nog aldrig upp innan 10, men försöka går ju.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback