Lördag som känns som fredag

Datum: 2011-02-26 Klockslag: 18:33:08

Tentan är över och man kan nu släppa allt, vilket har resulterat i att jag varit otroligt trött idag. Man har haft så mycket att stå i nu senaste veckan att man antagligen inte märkt hur utmattad man varit, så allt kom nu istället. Somnade en stund när jag kommit hem. Och ja, tentan.. Det gick inget vidare, vet inte alls om jag klarade den eller inte. Tror ni att de saker som jag råpluggat och verkligen kunde kom med? Knappt. Så himla typiskt. Får inte veta hur det gick förrän den 21 mars heller, känns aningen jobbigt att behöva gå och undra så länge. Men nu är det bara att släppa den kursen och satsa stenhårt på anatomin, ska bli spännande att börja den på måndag. :}

När vi var påväg hem från skolan svängde vi in på eko hallen och jag & lina köpte varsitt bord med två stolar, ni vet såna som passar perfekt för att ha på en balkong. :} Har velat skaffa ett tag men inte hittat något billigt, men nu fyndade vi som bara den! Hittade en underbart fin ljuslykta där också, i form av en silvrig krona. Have to have! Men nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av big brother medan Micke spelar tvspel, sedan är det mys framför melodifestivalen som gäller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback