Kärlek ♥

Datum: 2011-02-12 Klockslag: 20:29:27

"Har utbytt en hel massa meningslösa & konstiga sms med Elina idag, som nästan varje dag. Trots att vi bor i samma stad, går i samma klass & bor i samma hus lessnar jag inte på henne. Det är så illa att vi t.o.m saknar varandra nu när jag har praktik och därför sitter och mysar på lunchen. Vi har på senare tid kommit fram till att vi har lite av en syskonrelation, hat & kärlek i ett. Haha! ♥" 13/10 -09

"Satt med Erika för en stund sedan och väntade på att maten skulle bli färdig. Så ringer Elina och säger något i stil med "SARA!! Skynda ut och kolla, det är en gubbe som står och dansar på torget!" så när jag springer ut och kollar är det Dea som står och dansar. ♥ Jag som varit så sur & besviken för att hon inte skulle komma i helgen, så hade dom planerat det hela veckan. Jag älskar er idioter!" 1/10 -90




Saknar dom här fina brudarna. ♥

kommentarer
Postat av: Anonym

<3333333333333 lööööööööööööööööööööööövvvvvvvvvvv från din tjej

2011-02-12 @ 22:49:19
Postat av: Dea

Kunde inte välja mellan "du är så gulligulligulligulligulli" och "hjärtegull"

2011-02-13 @ 01:48:51
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback