Hemmakväll

Datum: 2011-02-11 Klockslag: 18:40:14

Tanken var egentligen att jag skulle följa med Lina & Julia ut ikväll, men det är världens snöstorm ute och jag känner mig ganska seg så jag skippade det. Det kommer fler gånger. :} Har försökt komma lite längre med det där jävla förbättringsarbetet idag - och det gör mig ta mig fan tokig! Har även provat på lite grejer från gårdagens förläsningar, vilket har fungerat jättebra.


Idag saknar jag katterna & hundarna hemma. {Även om denna goding numera tillhör någon annan, men bilden var så söt!} Kan nog bero på att jag drömde inatt att kattungen blev påkörd, så hemskt. Skulle gärna mysa ner mig i sängen med en lurvig Chester också, saknar att ha sällskap av honom. Min kille! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback