Äckligt bra!

Datum: 2011-02-28 Klockslag: 21:06:01

Du säger du älskar mig - Supermarkets feat. Medina & Anders Bagge

Kan inte sluta lyssna på den alltså, fyfan så bra. Nästan så jag blir lite kär i Anders Bagge, inte visste jag att han kunde sjunga så. Imorgon när Micke är och jobbar kommer den här gå på repeat på hög volym, stackars mina grannar. Septembers nya album har äntligen kommit ut på spotify också, så det är det & den här låten jag lyssnat på ända sedan jag kom hem idag. September.. alltså, så jävla grym tjej. Och snygg, och cool. Ja, jag gillar hela henne.

Har pluggat i 2-3 h nu sedan jag kom hem, så nu ska jag bara slappa i soffan i väntan på big brother. Ska avnjuta det tillsammans med en snickersglass. Mums! :} Sedan blir det sängen, är såå trött.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback