Yes!

Datum: 2011-12-15 Klockslag: 18:43:11


Otroligt skönt att vakna efter att ha sovit drygt 9 timmar, även om jag fortfarande var trött så kände jag mig ändå utvilad. Var inne på skolan strax efter 11 och så fixade vi det sista på vårt PM innan vi skickade in det, sedan granskade vi ett annat PM och förberedde en powerpoint inför opponeringen imorgon.

Idag fick vi tentaresultatet också. Scrollade saaaakta ner och såg att det INTE var ett F. Sån jävla lättnad! :D Så då slipper jag alltså göra omtenta mellan 16-18 på min födelsedag, väldigt uppskattat. Statistiktentan på morgonen får jag dock stå ut med, men då har jag i alla fall hela eftermiddagen & kvällen ledig. I alla fall, så för att fira att jag klarat tentan så beställde jag hem mat från min favoritrestaurang Akropolis. Blev en fileto kotas värd varenda liten krona, som vanligt. 149 väl spenderade kronor med andra ord. Sedan jag kom hem har jag legat som en säl i soffan eller sängen, försöker få energi till att diska, dammsuga och packa. Går inget vidare, tyvärr. Men ska försöka få det gjort snart, för sedan tänkte jag lägga mig tidigt (var så himla skönt att göra sig i ordning för kvällen och lägga sig i sängen redan vid 21.30 igår!).

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback