Trött & mosig i huvudet

Datum: 2011-12-14 Klockslag: 16:41:13

Kom hem för en stund sedan. Hunnit byta om från jeans till mjukbyxor, lagt mig i soffan och slagit på SVT2 & Musikhjälpen. Varit sjukt trött hela dagen och känner mig helt mosig i huvudet nu, det är verkligen stor skillnad på att börja skolan vid 8 och 9. 

Hade först en indroduktion till PM:et vi ska göra, som var lite luddig och konstig som allt annat varit hittills i denna kurs. Hur svårt kan det egentligen vara att berätta och förklara något, och få det rätt första gången? Istället sägs en sak en gång, sedan kommer ett anslag på pingpong om ett "förtydligande". Man undrar ju om lärarna tänkt igenom hur kursen ska se ut, och om de tittat hur de gjort i tidigare kurser? Nya lärare ni vet.

Ja, i alla fall så får jag lite sovmorgon imorgon, behöver inte kliva upp förrän vid 9. Underbart! Ska strax laga middag och sedan mysa med godis & julmust framför tvn.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback