Onsdag

Datum: 2011-12-08 Klockslag: 01:24:30




Råkade försova mig lite imorse, så det slutade med att jag tillslut hade 10 minuter på mig för att borsta och platta håret, kissa, borsta tänderna, klä på mig (ytterkläder & kängor med snörning) och plocka på mig alla grejer innan jag gatt gå till tåget. Men, jag hann! När jag kom till Jönkönping så mötte jag upp Julia så satt vi oss på biblioteket och pluggade tillsammans, sedan blev det en sen lunch från Subway medan vi satt och pluggade i ett grupprum. Förbannat gott var det med en chicken teriyaki & lite chips till efterrätt. Syns det att vi gillar att äta eller?

Nu ikväll har vi kollat på en Irene Huss-film och så har jag pluggat fram tills för en liten stund sedan. Det har faktiskt gått riktigt bra idag/ikväll, fått in en hel del i huvudet. Hoppas det sitter kvar imorgon när jag vaknar bara! ;)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback