Mosters älsklingar

Datum: 2011-12-22 Klockslag: 00:14:45

Har haft en rolig dag med mina fina syskonbarn idag. De är ju bara för roliga, säger så himla mycket roligt och konstigt. :) Blev himla förvånad över hur otroligt duktig Kevin blivit på att läsa, går ju hur fort som helst. Han fick läsa på alla paketen vilka de var till osv, så fick han se ett där det stog "God jul älskling önskar Sara". Då såg jag hur han snabbt läste det tyst för sig själv och sedan sa han "det här tror jag är till Micke!". 

Sedan har vi tittat på kattungarna och legat i sängen och tittat på lite olika filmer. Var så mysigt så jag höll på att somna ett tag och fick säga till dem att väcka mig om jag skulle göra det, men jag lyckades hålla mig vaken. 

Just det, fick tentaresultatet från farmakologin (som jag gjorde för 1½ vecka sedan) idag, och jag fick ett C. Nöjd tjej! :)

Jag & systersonen <3
Är det här minen han kommer ha när han charmar tjejer? :'D Gullunge!



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback