Lucia-konsert

Datum: 2011-12-13 Klockslag: 19:20:16


"Nässjö Lucia och ett stort luciatåg från Kulturskolan, tillsammans med stråkensemblen Vivace och kören Mixemble, ger traditionsenligt två konserter."

Har just kommit hem från kyrkan & lucia-konserten. Den var riktigt bra, satt och rös en hel massa. Det är något speciellt när många människor sjunger tillsammans, jag ryser som bara den. Blev riktigt avslappnad, så pass att jag nästan hade kunnat somna (inte för att det var tråkigt, dock). Nu har jag tagit på mig mjukbyxor & duntofflor och lagt mig i soffan. Blev genomkall när vi fick stå ute i snön/regnet i ca 30 minuter och vänta på att få komma in, jäkla skitväder det är här alltså!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback