Lördagkväll

Datum: 2011-12-10 Klockslag: 23:12:50


Vi hade en gratis film att hyra på tvn för att det blivit något avbrott förut, så vi valde att se denna film. Har myst i soffan hela kvällen med choklad, juleskum & glögg. Sedan fick jag för mig att springa på Ica och köpa popcorn 15 minuter innan de stängde, så det har vi hunnit proppa i oss också! Nu ska vi sätta oss och se ikapp julkalendern som vi missat några avsnitt av.

Har haft en vidrig huvudvärk idag, typiskt när man väl är helt ledig och kan slappna av. Men det känns lite bättre nu i alla fall, även om jag fortfarande känner av den. Måste prova någon ny migränmedicin, blir galen på att må såhär så ofta som jag faktiskt gör. Nej, nu kallar soffan & min underbara pojkvän.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback