Karl-Gustaf är tillbaka!

Datum: 2011-12-10 Klockslag: 23:03:41

Ni vet vår katt KG som försvann förra året och sedan kom tillbaka efter flera månader? I april försvann han igen, och ingen har sett till honom sedan dess. Så ringer mamma ikväll och berättar att när hon varit ute med hunden så sitter KG där och vill in när hon kommer tillbaka. Efter åtta månader

Jag hade redan ställt in mig på att han var död, efter så lång tid. Men nej, den här killen tar tydligen "semester" när han tycker det är drägligt att vara ute på egen hand. Jag är så nyfiken på vad det är han gör när han är borta, och var han är? Om han är hos någon som tar hand om honom, eller om han bara är ute på egen hand. Ibland önskar man att de kunde tala.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback