Idol 2011

Datum: 2011-12-10 Klockslag: 11:17:01



Tyckte ni att det var rätt person som vann igår? Det spelade faktiskt ingen roll för mig vem av dem som vann. Ligger och lyssnar på Amandas version av All this way, som jag tyckte att hon gjorde riktigt bra, och längtar till hennes debutalbum. Jag gillar inte hennes personlighet riktigt, men det går inte att komma ifrån att hon är riktigt jävla bra när det gäller musiken. Helt fantastiskt hur hon gjort alla låtar till sina egna under hösten, och hur bra hon gjort dem! Älskar hennes version av Made of!

kommentarer
Postat av: sandra

Fin blogg!

Allt bra? :)

2011-12-10 @ 18:32:12
URL: http://zettergrensandra.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback