Helgen i bilder!

Datum: 2011-12-04 Klockslag: 20:02:45

Har haft en riktigt trevlig helg med Erika & Erik, som alltid när de hälsar på. :) När de kom på fredagen åt vi först middag och myste sedan framför Idol & spelade Buzz m.m. På lördagen så åkte vi till Eksjö för att gå på julmarknaden (i spöregn) men svängade först in på Dollar Store som nyligen öppnat där. Fyndade lite olika grejer, bl.a två riktigt fina frukostskålar. Sedan åkte vi vidare till marknaden och strosade omkring i några timmar. Trots avsaknaden av snö & regnet så var det väldigt mysigt, den mysiga trästaden är den ultimata platsen för en julmarknad! Vi var även inne på museumet, som ni kan se på bilderna nedan. Temat för dagen blev "smell my finger!" vilket vi skrattade åt en hel massa. När vi hade handlat lite och strosat färdigt så åkte vi mot Nässjö igen och innan vi åkte hem svängde vi in på Pinoccio och åt middag. Jag och Erika kunde inte bestämma oss för vad vi ville äta, så vi delade på både en pizza & en kebabrulle. Resten av kvällen spelade vi kort, fikade (glögg & lussebullar) och sedan dippade vi morötter. Sedan satt vi vakna och diskuterade till framåt 3 inatt, om allt mellan himmel och jord. Så idag råkade vi sova alldeles för länge! Men vi har ändå hunnit med att åka bort på Rusta och handla lite, laga gomiddag & bara umgåtts.

Nu har de åkt hem för ca 30 minuter sedan, och fastän jag vet att vi kommer träffas till jul (om mindre än tre veckor) så kan jag inte låta bli att bli lite ledsen när min fina Fikan åker.



kommentarer
Postat av: Erika

Så härligt och roligt som vanligt att umgås! Längtar redan till vi sed igen!

2011-12-04 @ 22:26:58



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback