Fredagkväll i Norrköping

Datum: 2011-12-17 Klockslag: 01:13:25


Har haft en riktigt härlig kväll här i Norrköping med min bästis, töntigt ord? I alla fall, när hon hämtat mig på stationen åkte vi direkt till donken och åt middag där, snabbt & bra! :-) Sen var vi in och köpte lite godsaker som vi ätit medan vi tittat på Svenska Hjältar och snackat skit. Så skönt att kunna prata om sånt där som man annars inte säger till någon. <3

Nu har vi just lagt oss, ska iväg på stan och kolla imorgon och kanske äta lumch ute eller så. :-) Lite lyx måste man ju få ha, det är jag väl värd? Japp. Nej, nu ska jag fortsätta spela wordfeud med tjejen i andra rummet innan det är dags att somna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback