Fredag

Datum: 2011-12-30 Klockslag: 15:37:46


Har jobbat 7-12 idag, var väldigt jobbigt att kliva upp och ta sig dit när jag mådde otroligt illa, men blev bättre under dagen. Stod inne på ett rum hos en farbro som bor på jobbet, och när jag tittar ut genom fönstret ser jag två rådjur som står utanför. Så himla fina! Såna gånger önskar man att man hade systemkameran med sig. Måste nog ta en promenad förbi där någon dag och titta, skulle vara så roligt att få med dem på bild. För farbrorn sa att de brukade vara där några stycken, så chansen finns ju.

I alla fall, när jag kom hem från jobbet la jag mig och sov och när jag vaknade mådde jag sådär illa igen. :( Mamma har också mått illa idag, men jag hoppas att det bara är något tillfälligt. Har verkligen ingen lust att ligga hemma sjuk på nyår.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback