Fredag

Datum: 2011-12-09 Klockslag: 16:25:05

Äntligen har man tentorna ut världen för denna gång! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagens tenta, det gick både bra och lite mindre bra. Kändes som om jag ändå kunde det mesta, men vi får väl se. Bara att hålla tummarna & hoppas på ett E i alla fall. Nu kan man i alla fall slappna av i några veckor innan man ska göra nästa tenta.

Ska nog snart iväg på Ica och handla lite till middagen och något gott till Idol ikväll kanske.. Känner mig dock inte så sugen just nu. Morötter och dipp kanske? Ännu en fråga är ju om jag kommer blåsa bort påväg till Ica? Jävlar vilket skitväder det är här, blåser & regnar/snöar som fan. Usch!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback