Lördag

Datum: 2011-08-06 Klockslag: 15:23:45

I torsdags avslutades den första hockeyskolan, så nu har jag lite ledigt från båda mina jobb. Men imorgon drar nästa hockeyskola igång, ska bli roligt. :} Idag har jag bara tagit en rejäl sovmorgon, tvättat & börjat packa väskorna. Tio dagar tills jag lämnar Natursköna och elva dagar tills jag är i Spanien. Känns både bra & dåligt, härligt med en vecka i Spanien men jobbigt att inte veta när jag kommer hem hit nästa gång. Hoppas på att kunna åka hem i någon/några dagar innan hösten, är så långt att vänta till jul!


Rejält förberedd för att sitta inne i ishallen & se barnen spela internmatcher.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback